понеделник, 10 март 2008 г.

Oще инфо за играта :)



- Хората четат вестници, говорят по мобилните си телефони, чистят си калта от панталоните и други малки неща които допринасят за реалистичното усещане за живот в играта.

-Може да чуете баса от преминаващите коли и да чуете музиката която слушат когато се доближат.

-Niko може да използва ATM устройствата(банкомати). Най вероятно при смъртен случай ще губи всичките си пари, затова е добре те да са в банка.

-Голяма част от действието ще се развива на покривите на сградите.

От OPM Italy
-Може да видите разписанието на автобусите по спирките из целия град. Много вероятно е да може да се повозим на автобус срещу малка такса.(стига шофьорите да не стачкуват)

-Когато Niko извади оръжие камерата се позиционира на рамото му и се появява кръстче(мерник) в средата на екрана. Като на San Andreas, с тази разлика, че ще може да се прицели в мишена и едновременно с това да се накланя на ляво или дясно избягваики идващото олово.

-Голямата Кражба на Коли вече няма да е толкова лесна както досега. На Niko ще му се наложи да пали колата със жици, да чупи прозорци и други подобни. (ще завижда на Tommy и CJ)

-Niko може да се изкачва по телефонни стълбове и други подобни. Едвали ще е възможно да стане с мотор - спецялно уточнявам за нашите хора от [USS].

-Philip Glass композитора на музиката от трейлъра, може да бъде замесен в направата на soundtrack-a на играта.

Official Xbox Magazine UK
-Според авторите на списанието играта е 66% завършена.

-На Niko може да му се наложи да хвърли някой от покрива на някоя сграда, най-вероятно ще може и без наложителна причина.

-Ръкопашният бой също е преработен. Сега вече ще могат да ви счупят носа много по реалистично!

-Една от радио станциите включва Източно Европейско звучене - денс музика. Няма потвърдени изпълнители все още.

-Лодките се завръщат и handling-а ще е найстина добър.

-Когато искате да се обадите на някого, дисплея на телефона се показва в долния десен ъгъл на екрана. Може да използвате списъка с контакти за да свъннете на някой гангстер по работа или да си цъкнете среща с Мимето... Последното беше шега!

-Dan Houser каза, че Liberty City в GTA IV е най-големият град който досега са правили. Освен това детаилите са "голямата работа".

-Освен това Dan каза, че усилено работят върху реакцията на ченгетата при извършено престъпление.

-Абсурдни оръжия ще са включени в играта. (пак ще се бием с цветя...) :D:D:D
Нико "реагира" на другите хора по улицата(пр. бута ги ако са му на пътя).
-Нико краде обновен Admiral, което доказва присъствието на вече познати коли.
-Нико е в средата на 30-те години от живота си и бяга от тъмното минало.
-Мафиата също играе роля в играта, но не съществена.
-Roosevelt Island също е в играта.
-Ако извадите оръжие на улицата, всички ще започнат да крещят(Америка не е това което беше).
-Ще има едно летище в играта. Хеликоптерите са потвърдени.
-Играта ще e online.
-Вече можете да виждате и в сградите.
-Няма да видим героите който вече познаваме.
-Играта не е повлияна от филми, както бяха предишните.
-Няма да има loading екрани повреме на игра. Също така няма сгради да изкачат в далечината както си вървите.
-Staten Island не е в списъка в включени територии в GTA IV.
-Както в предишните игри няма да можем да обиколим целия град още в началото. Затворени мостове и други подобни ще ни пречат. Но това не е твърдо решено засега.
-Liberty City ще е изпълнен със живот. Няма да има неуместни празни места или мъртви точки.
-Някои мисии ще имат повече от един възможен край.
-Ще има и странични мисии, не свързани с историята която се развива в играта.
-Подобрен е изкуственият интелект.

Няма коментари: